Pressikeskus

ERIAL sätestab uued kvaliteedistandardid

ERIAL sätestab uued kvaliteedistandardid Eesti hoiu-laenuühistute seas

ERIAL on praegu Eesti kõige uuendusmeelsem ja kiiremini arenev krediidi- ja hoiuettevõte, kes on oma tehnoloogilise efektiivsuse ja tänapäevase klienditeenindusega seadnud Eesti hoiu-laenuühistuste seas uued kvaliteedistandardid.

ERIAL tugineb tehnoloogilisele efektiivsusele, mis võimaldab kiiresti ja tõhusalt luua uusi finantstooteid ning uuendada olemasolevaid finantsteenuseid ja -pakkumisi. Kõiki finantsteenuseid saab mugavalt kasutada nii ettevõtte esindustes kui ka internetis veebisaidil erial.ee asuvas elektroonilises iseteeninduskeskkonnas, kuhu saab sisse logida ID-kaardi või Mobiil-ID-ga. Keskendudes infotehnoloogia (IT) valdkonna tehnoloogilisele efektiivsusele, on ERIAL kõigi olemasolevate krediidi- ja hoiuettevõtete seas välja töötanud kõige mugavama, moodsama ja usaldusväärsema elektroonilise iseteeninduskeskkonna Eestis. Kõiki teenuseid ja finantstooteid saab kasutada kaugjuhtimisega. Kasutades tänapäevaseid klienditeenindus- ja riskijuhtimissüsteeme, seab ERIAL Eesti krediidi- ja hoiuettevõtete seas uued kvaliteedistandardid, võimaldades klientidel kontrollida oma tulusid ja kulusid reaalajas ning kodust lahkumata. ERIAL tegeleb pidevalt uute finantstoodete väljatöötamise ja olemasolevate finantslahenduste täiustamisega, et parandada finantsteenuste kvaliteeti. Üks uuendustest on hoiuste finantsmudel, mis on suunatud nii seenioritele kui ka eraldi väljatöötatud sihtrühmadele. Selle põhjal on iga ERIALi loodud hoiuse mudel suunatud konkreetsele sihtrühmale, mis võimaldab tõsta majanduslikku tõhusust ja parandada pakutavate finantsteenuste kvaliteeti. Tänu sellele saab iga klient oma sissetulekuid parandada ja pidevalt jälgida, muutes lahenduse rahaliselt veelgi tõhusamaks.

 

 

10.09.2019